Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-Box Delar Till 1.5 säljes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ändvänder inte *******

Original inlägg av Pale
    Hur blir det med lådan.
    Såg att du addade mig på msn, men du är aldrig online.
    Och om man försöker maila dig så står det att din mailadress inte existerar.
    maila mig på jerry.cort@ b r e d band.net jag använder inte min *******.

Comment

kan tänka mig handkontrollerna och fjärren, vad skall du ha för det?

/Daniel

Comment

extremex
        Jag har skickat pengar till dig nu.
        Även försökt mailat en del. Men jag får bara tillbaka någe om att det inte går att skriva till dig.
        Men nu borde pengarna vara där iaf.

Comment

Original inlägg av Pale
          extremex
          Jag har skickat pengar till dig nu.
          Även försökt mailat en del. Men jag får bara tillbaka någe om att det inte går att skriva till dig.
          Men nu borde pengarna vara där iaf.
          Oki... Du bor i gbg. jag undrar ifall det inte är billigare att du hämtar den eller jag lämmnar den.. För det är dyrt att skicka

Comment

Jag bor inte i Göteborg. Jag bor i Eskilstuna, du fick ju min adress.
            Kan väll inte kosta så mycket att skicka den, dom tar väll betalt efter vikten?

Comment

Original inlägg av Pale
              Lådan är så stor så att det billigaste är att skicka den som företagspaket...
              Då kostar det 115 kr...
              Skickade precis iväg en låda på det sättet...

Comment

Frakt?

Original inlägg av Pale
                det kostade 115 kr att skicka den.. på tanke att jag bara tog 150 för lådan så borde jag ha lite mer pga frakt

Comment

Jag kan sätta in lite mer.
                  Men just nu känns det som att du försöker blåsa mig.
                  Du skrev i fredags att du hade skickat den, men den har inte kommit. Så antagligen ljög du då.
                  Jag vill ha lådan innan du får mer pengar. Annars skickar du tillbaka pengarna.

Comment

Original inlägg av extremex
                    det kostade 115 kr att skicka den.. på tanke att jag bara tog 150 för lådan så borde jag ha lite mer pga frakt
                    Till mig sa du att du var på kreta den veckan ditt inlägg skrevs... (Det jag svarar på nu...)

Men du kanske bara var över dan på kreta?

Comment

CompuTerror.
                      Mjo, det börjar lukta blåsning här.
                      Har jag inte fått lådan som han har lovat, eller pengarna tillbaka så blir det en polisanmälning.

Comment

Kreta har internet med!

Hej.. JA jag har varit i kreta o skrivit inlägget när jag var där.. De hade internet på hotellet..!

Comment

Original inlägg av extremex
                          Hej.. JA jag har varit i kreta o skrivit inlägget när jag var där.. De hade internet på hotellet..!
                          Sant... Nåja... väntar spänt om det kommer något paket...

Comment

300 för kontroll samt dvd fjärr..... ja betalar frakt oxå...snabb affär

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Redan sålda

Original inlägg av The_B_Man
                              300 för kontroll samt dvd fjärr..... ja betalar frakt oxå...snabb affär
                              Tyvärr redan Sålda

Comment

Skickat idag

Original inlägg av CompuTerror
                                Sant... Nåja... väntar spänt om det kommer något paket...
                                Hej Jag har skickat grejerna idag.. Skickat kopia på kvittot till din mail. Förlåt att det tog sådan tid

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X