Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bytes: Moddad Xbox mot Orörd.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bytes: Moddad Xbox mot Orörd.

Har en ett par månaders moddad xbox som jag vill byta mot en ochippad sådan, som gärna redan har ett LIVE konto, åldern på din box spelar ingen roll, så länge den fungerar fint. Min box är använd ytterst lite, och är i kanonfint skick. Vill du så kan vi byta bara boxarna rakt av, eller så kan vi byta lådor/manualer/spel som tillhör också.

Skicka gärna ett mejl:
    olof@nevskij.a.se
    /Alarinn

Original inlägg av Alarinn
    Har en ett par månaders moddad xbox som jag vill byta mot en ochippad sådan, som gärna redan har ett LIVE konto, åldern på din box spelar ingen roll, så länge den fungerar fint. Min box är använd ytterst lite, och är i kanonfint skick. Vill du så kan vi byta bara boxarna rakt av, eller så kan vi byta lådor/manualer/spel som tillhör också.

Skicka gärna ett mejl:
    olof@nevskij.a.se
    Som redan har ett livekonto??? Vem fan tror du ger bort sitt livekonto med tillhörane kreditkortsuppgifter?

Comment

När jag skrev detta så visste jag inte hur det funkade med Live konton, trodde dom var knutna till xboxen på nåt sätt. Aja, ignorera denna post nu, har köpt en xbox till istället. En crystal!
      /Alarinn

Comment

dumt att fixa ett chip som du kan stänga av istället

Comment

det är alltså dumt att fixa ett chip man kan stänga av?
          låter konstigt.
          /Alarinn

Comment

Boonz menar nog att det hade varit smartare att köpa en nytt chip som går att stänga av så kan man spela live trots att den är chippad. Och den funktionen har ju dom flesta chippen i dagens läge.

Sedan så finns ju Xlink KAI i XBMC som är helt grymt, jag vet dock inte hur det är jämförelsevis mot Xbox Live men det har allting du kan tänkas behöva. Jag tror t o m att det slår Xbox Live på många punkter och det kostar inget heller.

Synd att lägga ut pengar för ett helt nytt Xbox när du kan köra KAI på ditt befintliga.

Mvh
            Granqvist
            Last edited by granqvist; 2004-12-09, 17:54.

Comment

vart kan man ladda ner spel till xboxen förutom dc och thepiratebay.com??
              Och vad andvänder man för pogram för att tanka över spelen från pc till xbox???
              (nybörjare :P)
              Banned - spammat forumet med exakt samma fråga i massor av trådar

Comment

på top secret hemliga ftp`er, =)
                du kan använda tex qwix för att skicka över spelen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X