Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Crystal xbox i delar säljes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Crystal xbox i delar säljes

Såld
    Last edited by laledan; 2005-01-15, 22:30.

har du provat om du kan återskapa eeprommen med config magic eller ditt modchip, förutsatt att du har ett chip som kan med sånt typ smartxx?

Comment

Hade ett alladin chip

Comment

Du kan fixa ditt eeprom med i stort sett vilket chip som helst, jag har ett Aladdin som är färdigproggad för eepromfix som jag brukar använda mig av, kolla på: http://arisme.free.fr/Xbox/Reflash/
        Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

problemet är att boxen blinkar bara rött,jag råkade trycka på restore eeprom.

Comment

Original inlägg av laledan
            problemet är att boxen blinkar bara rött,jag råkade trycka på restore eeprom.
            Ok, köper mobo av dig, ge mig ett pris ink frakt.
            Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

billigare att köpa ett nytt crystal å plocka delar ifrån..

Comment

Original inlägg av EvilBoY
                billigare att köpa ett nytt crystal å plocka delar ifrån..
                Billigare än vadå?

Comment

än att köpa några delar löst, ok man tjänar på det om man bara ska köpa tex en dvd för 500 aja skit samma =p

Comment

ge mig ett bud på den

Comment

150:- för mobo ink frakt el 750:- ink frakt för hela boxen komplett.

Comment

Det vore en fördel om man svarar på sina egna trådar el på Epost..........

Comment

Du får 1000:- inkl frakt för allt

Comment

Haha nere istan tar dom 998:- för en fullt fungerande box med garanti
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ja ja varför köpa en ny för 998:-
                              när man får en trasig för 1650:-
                              "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X