Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig Crystal säljes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig Crystal säljes

En trasig crystal säljes. Ge mig ett bud på allt eller någon enstaka del. Trasigt moderkort (därmed är ju hårddisken ganska körd oxå). Toshiba samsung läsare. Hela boxen verkar vara helt oanvänd.

Edit:
    1. mk + hdd *kvar* 150:- plus frakt
    2. skal *såld* nicko81
    3. nätagg *såld* till nypon
    4. dvd *bokad*
    Last edited by psychocowboy; 2005-02-11, 11:55.

Går ju kanske fortfarande att använda EEPROMen om man orkar avlöda den och löda på den på ett morderkort som behöver en ny EEPROM.

Comment

EEPROMEN går fint att använda (och hdd isåfall).. Allt på moderkortet utan mcpx chippet går fint att använda men jag tvivlar på att nån orkar hålla på med sånt. Jag kan förstås löda bort nåt om nån vill ha men då får ni allt betala

Comment

vad ska du ha för bara skalet?

Comment

Komplett chassi : 400 spänn plus frakt

Comment

Jag är intresserad av nätdelen.
            hör av dig.

Comment

och jag tar gärna chassiet.
              Maila mig på: h02nerik@du.se

Comment

psychocowboy DU FÅR 100:- av mig för m-kortet + 50:- för hdd:n, vi kan dela på frakten eller så hämtar jag det...

Comment

Du kan få köpa disken + mb för 150 plus frakt. Lovar dig dock att du inte kan laga det (med rimlig arbetsbörda) så jag hoppas du köper det för eeprommet/delar, vill inte blåsa dig.

Edit: Bor i linköping

Comment

175:- inkl frakt vill jag ge, behöver delar.. maila mig vid intresse..
                    newbee@hackermail.com
                    Last edited by newbee; 2005-02-06, 01:23.

Comment

Inte för att störa..

eran affär, men behöver du fler moderkort/HD's/DVD's eller chassis så har jag dubbla uppsättningar av allt från 1.6r, en svart, en chrystal.

Moderkorten fungerar inte på någon utav dom, varken chippat eller orginal. Har ingen aning om varför, men om du vill försöka att fixa får du självklart göra det.

Hur gick det med boxen utan DVD, är det den ska fixa igång eller?

/a

Comment

Aladdin64: Vad är symptomen på korten? Köper ofta in boxar och lagar

Comment

Alladdin64
                          Behöver delarna men kan köpa dina 2 V1.6 kort för 170:- inkl frakt.. har inte kollat på den mer men kvaddade eprommet på 1.6 an..

Maila mig om du vill sälja:-D

Comment

Symptomen är..

.. att båda moderkorten fraggar. DuoX2 chippet blinkar inte (dvs får inte sina 3.3 v) samt att de fraggar även utan chippet. Dessutom så startar dom direkt när jag stoppar in sladden, power/eject gör absolut ingenting längre.
                            Det känns som om dom fått sig lite spänning på fel ställe, för några lödfel är det inte...

Har du några ideer så säg gärna till...

newbee: 170:-/st så är dom dina, inkl hårddiskar..

Mvh

/a
                            Last edited by aladdin64; 2005-02-06, 02:02.

Comment

maila mig.... för du har väl adressen kvar..
                              Last edited by newbee; 2005-02-06, 02:19.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X