Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nintendo Wii

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nintendo Wii

Hej,

Så, om jag förstått det rätt så får jag annonsera här?

I så fall så har jag Nintendo Wii att sälja. Oöppnad i kartong med kvitto och garanti, köpt på butik i Stockholm.

3200:- vill jag ha för den, om ni är intresserade, ring 070 237 26 38.

Finns att hämta centralt i Stockholm.
    Last edited by Wiii; 2007-03-20, 14:54.

Annars fanns det wii att hämta för 2850:- på pc city, iaf fanns det kvar igår.

Du får 2900:- ca$h för den om du kommer till vår butik.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

När jag ringt runt till butiker och frågat har de sagt att nästa levernas till Norden kommer till Danmark den 11/4. sedan kan det dröja ca 2 veckor innan de finns ute i butikerna. Det är klart att det kan finnas enstaka exemplar utanför stan. Men Hansi, om du får in många beställningar på chippade Wii vet du vem du ska ringa

Comment

Yeah, har inga problem att betala upp till 3500:- för en wii ifall dom är TOK slut och jag har kunder som står och väntar :-)

Men senaste veckorna har det funnits WII överallt där jag kollat...toys r us, OBS stormarknad, pc city, BR leksaker...Tror jag har 15-20st WII på lager just nu :-)

Jag vet att teknikmagasinet får hem c:a 10st/vecka.

Så även om det pratas/ryktas om "nästa stora leverans" hela tiden så är det så att i praktiken så droppar det in konsoller i olika butiker i stort sett varje vecka.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Finns OBS Stormarknad ens fortfarande? Inte i sthlm väl?

Comment

Dom heter väl COOP nånting istället bara

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
              Yeah, har inga problem att betala upp till 3500:- för en wii ifall dom är TOK slut och jag har kunder som står och väntar :-)

Men senaste veckorna har det funnits WII överallt där jag kollat...toys r us, OBS stormarknad, pc city, BR leksaker...Tror jag har 15-20st WII på lager just nu :-)

Jag vet att teknikmagasinet får hem c:a 10st/vecka.

Så även om det pratas/ryktas om "nästa stora leverans" hela tiden så är det så att i praktiken så droppar det in konsoller i olika butiker i stort sett varje vecka.
              Inte sugen på att köpa min chippade då?

Comment

Ja, för 3000

Comment

Ja, för 3000
                  Kan man lämna in och byta in sin konsol mot en annan konsol hos er?

Comment

Inte omöjligt :-)

Om jag är intresserad av konsollen du har (beror på efterfrågan, skicket på den och om du accepterar mitt skambud) så får du gärna använda den som betalning/delbetalning för en annan konsoll.

Comment

Inte omöjligt :-)

Om jag är intresserad av konsollen du har (beror på efterfrågan, skicket på den och om du accepterar mitt skambud) så får du gärna använda den som betalning/delbetalning för en annan konsoll.
                      Skulle vilja byta in den mot ett flashat Xbox prenium.
                      Det är ett chippat wii med chippet wiikey.
                      Tillbehör medkommer.
                      Last edited by berget; 2007-03-24, 11:42.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X