Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byte, PSP 1000 + $ mot 3000

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byte, PSP 1000 + $ mot 3000

Jag är i behov utav en PSP 3000 då jag väldigt sällan använder min psp och när jag använder den är jag på straden i spanien och de e skitsvårt o lira med den skärmen. De säger att skärmen på 3000 klarar de bättre.
    Så om du vill byte med mig så erbjuder jag pengar.

Min psp är ca 3 år gammal, vit med senaste custom firmware (kommer ej ihåg nummret, uppdaterade nyss i helgen.) Den är väldigt lite använd så den är i väldigt bra skick, har väl lite ytliga små repor på skärmen men absolut inget som stör. En död pixel endast. Sitter ett 4gb kort i. Kartong o orginal tillbehör finns kvar.

Pengar i mellan kan vi komma överens om. Jag finns i sthlm.
    Playstation 1, 3, PSP
    Xbox, 360
    Nintendo Wii

Original inlägg av PhR34k Visa Inlägg
    Jag är i behov utav en PSP 3000 då jag väldigt sällan använder min psp och när jag använder den är jag på straden i spanien och de e skitsvårt o lira med den skärmen. De säger att skärmen på 3000 klarar de bättre.
    Så om du vill byte med mig så erbjuder jag pengar.

Min psp är ca 3 år gammal, vit med senaste custom firmware (kommer ej ihåg nummret, uppdaterade nyss i helgen.) Den är väldigt lite använd så den är i väldigt bra skick, har väl lite ytliga små repor på skärmen men absolut inget som stör. En död pixel endast. Sitter ett 4gb kort i. Kartong o orginal tillbehör finns kvar.

Pengar i mellan kan vi komma överens om. Jag finns i sthlm.
    Jag tror det var cdon som sålde dom för 1499:-
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Heh, ********* göre också. men jag är villig att ge nån pengar plus min, för jag känner att jag inte har lust o slänga ut 1500kr på nåt som jag kommer använda i typ 2 veckor :/
      Playstation 1, 3, PSP
      Xbox, 360
      Nintendo Wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X