Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dreamcast Backup?? fundersam

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dreamcast Backup?? fundersam

Hej, har inte hållt på något mycket med dc backup men har just köpt en maskin,plus att jag har fixat en boot cd men när jag sedan läser lite på nätet så ser jag att den inte går att tex kopiera orginal spel? eller har jag fel, det borde väl finnas något program som läser av orginal skivan så man kan bränna in spelet på en cd-r,eller kanske något program som gör spelet till nån annan fil som man sedan kan bränna in?? tacksam för svar eftersom jag inte har bredband nu så kan jag ju inte ladda hem spel. det borde ju funka på något vis utan att köpa nån coder cable.

nej man kan inte kopiera spel rakt av! Har prövat själv...
    MVh Daniel
    daniel_e53@hotmail.com

Comment

Du måste ha coders cable eller bredbandsadapter eller någon annan länk mellan DC och PC eftersom ingen PC kan läsa skivorna.

Du måste även ha rätt programvaror för att skicka innehållet på GD-ROMen till din PC.

Och sedan börjar det roliga, försöka få innehållet man kopierat från GD-ROM att fungera på CD-R.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X