Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BBA priset?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• BBA priset?

e det inte lite dyrt med Bredbands adaptern eller vad tycker ni??
    kanske sänla priset?
    WAR is far too serious a thing to be left to the army...
    EASY is the way down to the UNDERWORLD(PIRACY)...

Strength and Honour

jo det var i dyraste laget.
    // Jim

Comment

Jag ser inte en bba i sortimentet.
      Vet ni om den fungerar med Telia ADSL och/eller RadioLAN

Vet ni var den finns på fler ställen att köpa?

Comment

Vi importerar dom från ett företag i hongkong som i sin tur importerar från japan...så det blir inte billigt alls..
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men ni har inga i lagret nu eller?

Comment

ok, nu hittade jag den...

Men när kommer så vi kan ha till våra pal maskiner?

Comment

Det kommer nog aldrig någon BBA till europa, men dom PASSAR i europeiska dreamcast. Däremot är all medföljande programvara på japanska och kräver att man har multi-x chip i sin DC. Eventuellt räcker det med en bootskiva.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X