Okej, jag har precis skaffat mig ett Dreamcast, och jag vill kunna komma online med det, hur skall jag göra? Tacksam för svar.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Online med DC?
Collapse
X
-
Har du köpt en ny dreamcast bör det ingå allt du behöver:
Dreamkey internet-skiva
Anvisningar om hur du ansluter ditt telefonabbonemang till telenordia prefixabbonemang samt skapar konto på seganätverket.
På baksidan av dreamkey internet-skivan finns det telefonnummer man kan ringa för support.
Har du SPECIFIKA frågor kan du gärna ställa dom här så svarar vi efter bästa förmåga.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Nej, om du kan få tag på Planet Webs Web Browser 2.6 så kan du med den skriva in din egen ISP som du vill använda... Funkar, gjorde det själv häromkvällen...-------------------------
-Naroar
"There are no facts, only interpretations"
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, jag har nu skaffat Dreamcast Web Browser verision 2.6, och har ett internetkonto som jag använder, men det funkar knappt över huvudtaget..., det är helt skumt... ibland funkar det, men för det mesta inte, vad beror detta på?
------------------
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det US_Version på den här web browser´n 2.6?
kommer dom att släppa någon PAL_version?
funkar den med BBA?
Jag hittade en web browser 2.6__fil på 5 meg på
www.dccopyworld.com klicka på dc utilitiesWAR is far too serious a thing to be left to the army...
EASY is the way down to the UNDERWORLD(PIRACY)...
Strength and Honour
- Citat
- Flag
Comment

Comment