Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boot-problem, nån som kan hjälpa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Boot-problem, nån som kan hjälpa?

Jag har en Utopia v1.1 boot-skiva till Dreamcasten, och två us-spel. Det ena ( fatal fury ) funkar perfekt med Utopian, men det andra ( last blade 2 ) blir bara svart. Dött. Båda spelen är i nyskick, och själva maskinen funkar bra. Jaja, om nån vet felet så du ju säga till

Jag har ett liknande problem..,

Jag har precis köpt mig Sonic 10-year anniversary packet till dreamcast.
    Och det är ju japanskt då såklart o vill inte starta på min dreamcast.
    Några råd?

Jag har testat Utopia 1.1, 1.2
    Även gameshark cdx. Men inget har funkat.
    Närmast kom Utopia 1.1 då jag kom till select hertz skärmen !

Tacksam för svar!

Comment

Vissa spel fungerar inte med rgb-kabel, prova en vanlig av-kabel (den som normalt följer med dreamcast) om du använder rgb normalt.

Annars har vi fortfarande chip till dreamcast, det kanske fungerar bättre.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Alla spel fungerar inte med Utopia-skivan, pröva med Gameshark, Action Replay eller någon annan fuskskiva; det kanske funkar bättre.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X