Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dreamcast problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dreamcast problem

Fick ett dreamcast av någon som slängt i elsoprummet och det funkade fick perfekt bild och allt. men sen kopplade jag ur den och spelade lite på xbox sen koppla jag i den igen och startade. jag får ljud sen är det svart bild och man kan se svaga konturer av vit text för att ställa klockan om man har ljuset släckt och sitter nära TV:n. är det GPUn eller är det kabeln?
    funderar på att göra s-video eller VGA mod sen för att se om jag kan få bild med det då jag komemr ha problem att få tag på en videokabel till dreamcast. Om det itne finns någon vänlig själ här som kan skänka en.

märkte att jag postat på fel ställe i forumet, så om någon snäll moderator kan flytta den rätt så skulle jag vara tacksam ^^

Comment

fel ställe? nää! det e rätt
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        fel ställe? nää! det e rätt
        borde det inte ligga under Dreamcast produktsupport - Övrigt?

Comment

Köpt dreamcasten av oss?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hittat i grovsopen skrev han
            Vi bör ha några AV eller Antennkabla<r liggandes i några lådor på t.ex förrådet som ligger upp i backen

MEd lite tur kanske vi ahr något liggandes i butik med.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

okay :P hur mkt ska ni ha för en kabel?

Comment

Tror vi ligger på 150 kr för Antennkabeln med RF modulator
                199 kr för S-video och för RGB scart om vi hittar några
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

okay :P lite för dyrt för min ekonomi atm :/ då gör jag nog s-video modden ist :P får komponenter av skolan ^^

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X