Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bra coversida ? nu när cdcovers.cc e väck

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• bra coversida ? nu när cdcovers.cc e väck

www.cdcovers.cc verkar ha gått ner longtme..nån som vet nåt djupare ?

Tills/om den kommer igen, var nappar ni era covers ifrån nu ? främst spel men även film...

Fungerade för ett par veckor sedan, och verkar fungera bra idag med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Fungerade för ett par veckor sedan, och verkar fungera bra idag med.
      va ? ? vad har du för nåt då..inte Explorer ? kan det vara den som börjat blocka sidan..?

jag får "det gick inte att öppna Internetplatsen xxxxx, Åtgärden avbröts"

Comment

Jag använde explorer när jag testade nyss, kikade på cd1 av viva pinata ntsc så det fungerar fint...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Jag använde explorer när jag testade nyss, kikade på cd1 av viva pinata ntsc så det fungerar fint...
          meh..fan da varför får jag bara ett sånt "ljud" och sen att det nte går att öppna platsen..rensade cooks o tidigare utan resultat... tips ?

drog ner mozilla...och vips så funkar det...konstigt konstigt ?
          Last edited by corre; 2008-11-14, 17:25.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X