Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur gör man en Pioneer DV-350 regionsfri?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur gör man en Pioneer DV-350 regionsfri?

Hallå såg denna fina tråd nu och är bara tvungen att fråga, är det någon som har lyckats få en Pioneer DV-350 regionsfri och isf hur och med vad?
    Har läst på annat håll att man skall använda sig utav en handdator m.m. tycker det låter lite omständligt borde man inte bara kunna skicka över nya koder med en bärbar dator istället? Inte alla som har en handdator, dom är ju ganska dyra. En annan sak kan man få ny program vara i en dvd spelare?
    Hmmm det går ju till datorn?

Det finns en såkallad engångsfjärr som du kan hacka din dvd med, kan inte länka här till företaget som säljer dom, men gogla lite efter "Chipped Remote". Vet inte hur det är med firmwaren i 350an, min gamla Philips uppdaterade jag lite då och då.
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Det visste jag inte

Tackar tackar för det svaret det viste jag inte. Skall ta och kolla på det så fort jag kan eller får tid det vill säga ganska snart. =P

Comment

Letat lite nu men hittar inte var man ev skulle kunna köpa en "Chipped Remote".
        Sökt på google men hittar bara massa skräp.

Comment

Jag får upp ett flertal företag som säljer dessa remotes vid första sökningen på google.
          Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

å fan, okej jag måste se kass då för jag hittar inget bara massa onödig text om hur man skall göra men det hjälper inte mig speciellt mycket.

Comment

Du kan ju kolla hit om inget annat.
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tackar tackar Pege63

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X