vet att man ska göra en "upload"modifiering för att göra den regionsfri men hur blir det med den sk, drulleförsäkríngen(min dvd är köpt på siba i våras) försvinner den eller finns den kvar?(om den försvinner så känns en chippning av ps2:an lite säkrare för den har ändå ingen garanti)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"upload"modifiering av Pioneer DV 444-S
Collapse
X
-
Dom lär knappast klaga på att du modifierat den med enbart mjukvara, dom kan knappast se att det är gjort. Och har du drulle kan du ju slänga den i strömmen om du vill typ...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Ja!Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment