Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hdd Dvd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hdd Dvd

Kan man överföra videofiler direkt till dvdns hårddisk genom usb-kabel och sedan spela upp det på tvn från dvdns hårdisk?

Nån som kan hjälpa mig?

Comment

Original inlägg av Knobhead Visa Inlägg
      Kan man överföra videofiler direkt till dvdns hårddisk genom usb-kabel och sedan spela upp det på tvn från dvdns hårdisk?
      Ganska svårt att säga om du inte nämnt vilket märke/modell du tänker på ... Har du kollat specen/läst manualen/googlat???
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Nä, jag har inte kollat in någon speciell modell... om jag nu tänker köpa en så blir det väl en lite billigare modell. Skulle vara skönt att slippa bränna dvd-skivor

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X