Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

S-video / SCART adapter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• S-video / SCART adapter

Skriv gärna frågor och svar om S-video/SCART adapter här.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Varför är den 40kr billigare på _? Köper ni den där och säljer dyrare?
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Det mesta vi säljer går att hitta billigare i butiker där man har mindre intresse av att ta sig tid att hjälpa sina kunder med krångliga frågor om signalstandarder i scart osv :-)

Men mailar du mig med några exempel där den är billigare så kanske jag ändrar vårt pris, det där är en produkt vi mest har i sortimentet för att komplettera våra s-videokablar till olika konsoller, inte något vi säljer för att överleva :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu är vi 20:- billigare än "___" istället, så nu kan du köpa både en adapter och en påse nudlar och slipper därmed bli ruinerad :-)

Comment

s-vhs till composite

Hej!

Det står att denna produkt inte fungerar om tv:n ej stödjer s-vhs. Finns det någon annan produkt man kan använda dvs där själva adaptern konverterar till composite innan signalerna kommer till tv:n?

/Erik

Comment

Jag känner inte till någon sådan produkt, antagligen för att jag har svårt att tänka mig någon apparat som bara lämnar ut s-video och inte vanlig composite. Vad är det du har för signalkälla?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X