Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Swap error

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Swap error

jag har chippat mitt gamecube, nu har jag testat bränna 2spel och efter jag bytt till den brända skivan när det står Swap disc now. så kommer det ett felmedelande som lyder:An error has occured. turn the power...

detta händer med båda spelen. någon som har haft liknande problem? vad ska man göra?
    allt jag vill är att få det funka.....

Dålig/Billig skiva eller lasern som inte är inställd riktigt.

Prova Verbatim eller Ritik.Verkar som om man behöver ställa in lasern bereonde
    på vilken skiva man kör.

http://gamecube.nqtnews.com/media.php

Comment

mnen jag har mds min dvd-r

Comment

Hör med dom som "configgat"lasern för ofta ställer dom inden efter en speciell skiva.
        Nu kommer säkert en del säa det inte spelar nån roll men min erfarenhet är den i alla fall.Testade själv med 2 olika som inte funkade sen ringde jag dom som moddat GC och dom sa att dom ställt in lasern efter Verbatim och då funkade det perfekt sen.
        Prova Verbatim
        Finns på www.edcon.se

Comment

okey..men är det svårt att ställa in lasern då???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X