Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
nae enda vinsten är att man kan köra stora dvd, som e billigare. men har läst att laserspåret går längre än en 8cm skiva och det kan ju vara bra med cobra 1.0 som har multiboot!
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Den läser utan problem från 12cm skivor... slutsnackat om saken..
Ja, men kanske inte om du försöker få kuben att läsa "ändå ut" på skivan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Finns förvisso program som gör spelen ca 3 Gb för att förbättra möjligheterna lite.
Men ända ut blir det då inte...
Iaf, inga problem att bränna gc-spel på 12cm skivor och köpa med Viper, funkar som sagt MYCKET bättre än mini DVD-R.
Jag tolkar detta inlägg från GrävPeter
"men har läst att laserspåret går längre än en 8cm skiva och det kan ju vara bra med cobra 1.0 som har multiboot!"
som att han vill utnyttja mer av 12cm skivan för att kunna få in mer än ett spel per skiva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment