Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modda ett GC. LPT/Paralellkabel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Modda ett GC. LPT/Paralellkabel

Hejsam hejsan

Tänkte beställa ett viper och nytt case av er.
    men sen när man lött in chippet, och vise versa...

1: denna lpt/paralell porten som man ska koppla till datorn när man skall flasha.
    dessvärre har jag ingen sån på mitt moderkort på datorn,. (för nytt) och jag har ingen aning om vad jag har lagt den adaptern man fick med moderkortet.
    (om jag skulle hitta min paralell port nånstans bland allt skräp) så vad är det för typ av kabel man ska använda.

2: Finns det ingen annan väg att gå när man ska flasha chipet första gången ?

1: Du använder ingen kabel alls, tryck i chippets parallelkontakt direkt i datorns kontakt.

2: Nej
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok. tackar för svaret

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X