Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Qoob eller viper? Färg om jag spelar utländska spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Qoob eller viper? Färg om jag spelar utländska spel?

två frågor:

1. Jag ser att ni bara har viper, är qoob något som är värt att satsa på? har hört att det är billigare och inte fullt lika bra men är det något som är värt att vänta på? eller ska jag köra på viper på direkten?

2. när min kompis hade sin amerikanska kub hos mig och spelade ett ntscspel blev bilden stabil men svartvit. när jag spelar utländska spel på min moddade ps2a är allt dock prima (ps2an är pal). hur skulle det bli för mig om jag spela utländska spel på en moddad PAL-Gamecube?

1: Så länge alla säger att vipers programvara är bättre än qoob så håller vi oss till viper. Vill ni absolut ha qoob så tar jag hem det.

2: Du får fin färgbild
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tack för svaret. nu ska jag bara skramla ihop pengar till moddningen så kör jag på viper. återigen: tack.

Comment

Qoob fungerar utmärkt

Kör med Qoob lite. Fungerar super. Lätt att installera och bytta BIOS.

Kan starkt rekomenderas.

Comment

ja qoob pro rockar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X