Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bilder på skalen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det viktigaste är att lämna ifrån sig apparaten till någon mer erfaren ifall det börjar skita sig. När man försöker åtgärda problem man själv skapat så blir det lätt bara värre och värre tills det inte går att reparera längre :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Det viktigaste är att lämna ifrån sig apparaten till någon mer erfaren ifall det börjar skita sig. När man försöker åtgärda problem man själv skapat så blir det lätt bara värre och värre tills det inte går att reparera längre :-)
      Tur jag är så perfekt och felfri då

Nej men du har helt rätt, skiter det sig så får nån annan ta över. Hade jag bott i sthlm hade det ju inte varit nå snack om saken att ni hade fått göra det. Btw, hur många dagars väntetid är det? Tänkte ev åka till sthlm några dagar om ett tag. Går det ev att lämna den då och få den dan efter t.ex?

mvh
      pemani
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Det lär vi kunna fixa åt dig
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X