Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DUO-Q installationsanvisningar m.m.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DUO-Q installationsanvisningar m.m.

Denna tråd är till för DUO-Q chippet. Jag bifogar anvisningar osv, men för senaste versionen rekommenderar jag alltid tillverkarens hemsida http://www.duomod*********

- switchable read setting adjustment / error retry (left joystick toggles upon booting)
    - switchable audiofix (right joystick toggles upon booting
    Attached Files
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Duo Q

Hur Ska Man Göra Om Man Ska Skicka In Sin Gamecube Till Er För Chippning ?
    Och Måste Man Tweaka Lasern På Gamecuben Om Man Chippar Den Själv ?
    HeHe.... Nu Vet Jag ! Jag Ska Skriva Att Jag Har En Gamecube Med Duo Q, Nae Det Har Säkert Nån Redan Skrivit

Comment

behöver mman tweka lasern?? ska chippa ett gammalt GC med duo-q.
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jag Tweakade Min Till 185ohm Funkade Perfa
        HeHe.... Nu Vet Jag ! Jag Ska Skriva Att Jag Har En Gamecube Med Duo Q, Nae Det Har Säkert Nån Redan Skrivit

Comment

ok najs! ska nog köpa chippet när man har fixat pengar
          Men hur tweakar man lasern?
          Last edited by allewii; 2008-05-12, 20:53.
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Om Du Vet Vart Chippet Ska Sitta Så Finns Det En Liten Grejj So mDu Ska Skruva På

Comment

du kan söka på google efter typ laser tweaknings guider

Comment

m okej. Tack för svaret. hur gick det för dig när du chippade då?
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Det Gick Perfekt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X