Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel startar ej (Qoob Pro)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel startar ej (Qoob Pro)

Jag bränner ut spelet till en mini dvd-r skiva (DVD-R Tuffdic 8cm) utan problem, jag lägger in skivan i den chippade cuben och den hittar skivan, men när den ska starta spelet så stannar lasern och laddningen, men den hittar den i bot menu, står spelets namn där... och när jag bootar en orginal skiva så startar det prima nån som vet vad felet är? ska jag tweka lasern eller har jag fel skiva? eller nått fel vid bränningen?

Prova plusskivor, det var det ända som funkade för mig jag. Jag kunde inte heller bränna snabbare än 4x
    Välkommen hem till min enkla boning

Comment

ett spel startade nu men nu fungerar inte ljudet.. tror jag blir galen på den dära cuben..

Comment

har chippat en cube med "qoob pro" men märkte att jag lött efter schemat till "qoob sx" där man inte tar strömmen från samma ställe, lödde om, chippet lyser grönt men bara svart skärm nån som har nåt bra svar...?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X