Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamecube vs. Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gamecube vs. Xbox

Vilket skulle ni välja, Xbox med sina realese spel och lite hårdare tema, eller Gamecube med sina uppföljare och sitt "gulliga" tema?????????

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Beror på vilket humör man är på...
    Så pass olika spel, måste ha båda för att inte missa något.

------------------
    MVH Shiro
    Sales Manager, NetCare AB
    MVH Shiro
    Sales Manager, NetCare AB

Comment

Vilket konsol kommer Mario, Samus & Link på

Hoppas verkligen att det går bättre för Gamecube än vad det gjorde för Nintendo 64

Comment

?

Nintendo 64 är ju en av världens bäst lyckade konsoler så att........

Comment

men är du full eller vad nintendo 64 var inte den bästa det måste vara snes som e bäst alla bra spel kom till den
          allt jag vill är att få det funka.....

Comment

Mjoh

Nintendo 64 har ju lixom blivit professionellt rankad som den bästa konsolen ever. på samma sätt som FFIX har blivit rankad som ett av världens bästa spel. Men snes är inte så illa den heller...

Comment

Man klarar sig med Xbox nu, men när nu Zelda kommer... Den dagen kommer jag att mura in mig själv i vardagsrummet

Comment

Så sant..... så jävla sant indeed. Zelda spelen är bara för underbara!!

Comment

men jag tycker ändå data är best
                  adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
                  numera kortslutet mammakort

Comment

men t.e.x så kom the legend of zelda a link to the past till snes och i min mening så e det det bästa ever :P
                    allt jag vill är att få det funka.....

Comment

måste hålla me dej bboy.. Link to the past e fanimej d bästa...

Comment

splinter cell 1-3 gta fabel ridic mm hårddiskvidio nätverk k-link musik vakna eller nycktra till xbox är typ det fettaste som finns nu
                        Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
                        160 gb samaung lättare kan få hjälp
                        samsung dvd
                        x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

Fredde.69 ojojoj tycker jag känner igen allt det där fast som finns till någe som är mycket bättre... Datorn. Vem sitter och lirar singelplyer spel på en consol.
                          Datorn kommer alltid att vara bättre på singelplayerspel.
                          Man köper ju en consol för att man ska kunna ha kul med andra.
                          Gamecuben har helt klart kommit längre på multiplayerdelen alltså 4 spelare.
                          Dom roligaste spelen finns helt klart på cuben för 4 spelare.
                          Sen är ju xboxen lika stor som en dator så när du ska konka runt på den så får du ju bära hur många gånger som helst... Stor som ett helt hus :P
                          Alla klassiker finns ju till gamecube som dom säger ovanför.
                          Sen är gamecue scenen bara i sin vagga. Lättare att modda cuben m.m.
                          Gamecuben är billigare.
                          Man lär sig så länge man lever
                          Wii med wikey
                          Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
                          Gamecube med qoob pro och fullsize case
                          C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
                          Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

jag spelar mycket singel men spelar nu max 2-3 timmar i veckan du har helt rätt i att gc är i sin vagga men jag föredrar helt klart xbox har även ps2a
                            och lånar min brorsas gc om andan faller på så det ena utesluter inte det
                            andra men ser xbox som det mest kompleta av dagens konsoller då ps2
                            inte håller fullt ut(långa laddtider sämre grafik) och dom största titlarna kommer även till xbox med allt som mediacenter erbjuder gör xboxen till
                            en klar huvudsten i mitt multimedia center har spelat tvspel i över 20 år
                            har hållt på med hemmabio sen slutet på 80 (laserdisc ect) och har ej
                            sett något som en kan gämnföras med xboxen fördelar det enda som jag
                            saknar är en inbyggd brännare men får leva med pc ett tag till
                            mvh
                            Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
                            160 gb samaung lättare kan få hjälp
                            samsung dvd
                            x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

Hehe jo det är sant vill man ha ett mediacenter såklart man köper ett xbox
                              Men vill man ha roliga multiplayerspel så äre gamecube tycker jag
                              Allt är ju en smaksak
                              Man lär sig så länge man lever
                              Wii med wikey
                              Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
                              Gamecube med qoob pro och fullsize case
                              C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
                              Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X