Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad är m3 simply perfect?

M3 simply är en utgången produkt.

M3 perfect (mini sd) säljer vi som en produkt till GBA, inte till DS.

Köper du M3 Real Perfect pack så får du det du behöver.

Förstår att det är knepigt att skilja M3 produkterna åt pga idiotisk namngivning, men det är tillverkaren som hittat på namnen, inte vi...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Trasiga länkar

Hoppas ni är medvetna om att den enda länken som funkar är http://www.m3adapter.com/

De andra är paj

Edit: Hittar inte det jag behöver där, suck
      Om ni nu inte skickar med en CD med drivisar så var snäll och länka till en bra sida!

Edit2: Skit samma, hittade en perfekt sida: http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/

har nyaste firmware för alla kort, hoppas det hjälper någon!
      Last edited by xpanterx; 2009-02-13, 23:00.

Comment

• Vilka film format stödjer M3 real?
        Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan

Comment

• Förmodligen en dum fråga angående detta, men kan man spela GBA roms med den?

Comment

• Nej man kan inte spela GBA roms på den bara med emulator

Comment

• Original inlägg av jixie Visa Inlägg
              Vilka film format stödjer M3 real?
              Idiot.
              Last edited by Templar; 2009-04-08, 19:23.

Comment

• Original inlägg av Templar Visa Inlägg
                Förmodligen en dum fråga angående detta, men kan man spela GBA roms med den?
                Ja, det går. Men nu är du BAN:ed eftersom du kallar andra medlemmar för "idiot".
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Jag har på en M3 real converterat och lagt in en film, men när jag tittar på den så
                  går den några sekunder och så stannar den osv osv. Har jag missat något.

Comment

• Det där kan bero på konverterings programmet, vad använder du för program?
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av cranebeachman Visa Inlägg
                      Jag har på en M3 real converterat och lagt in en film, men när jag tittar på den så
                      går den några sekunder och så stannar den osv osv. Har jag missat något.
                      Du har missat en sak ... Det är fruktansvärt dålig kvalite så det är inte värt och se film på DS ... Det är knappt kul en gång när man testar om det går ... SORRY om jag gjorde dig besviken
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Kanske det, men min dotter som snart fyller 5 år har ju inte så höga
                        krav på kvallite. Jag använde Super för att konvertera filerna med.
                        Jag får väl testa något annat program och se om det går bättre.

Comment

• "super" vadå? förmodligen har du kört på någe gratis "test" version som inte konverterar hela filen förrns du har köpt programmet av skaparen... finns mängder med sådana ute på nätet
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Funkar det här kortet med nya DSi?

Comment

• Nej tror inte det vad jag hört. Kör Acekard 2i istället ...
                              Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                              ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• nae DSTTi tycker jag är bättre än Acekard

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X