Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av M3 DS simply el R4 rev

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köp av M3 DS simply el R4 rev

Hej!
    Jag tänkte köpa ett R4 Revolution (http://www.psxcare.com/product.php?xProd=498&xSec=81) eller M3 DS Simply (http://www.psxcare.com/product.php?xProd=497&xSec=81) och var på väg in till butiken idag. Men när jag ringde så sa ni att de var slut?

På de ovanstående sidorna står det att ni har dem i lager, stämmer inte det?
    När kommer ni annars få in nya?
    På bilden ser det ut som att R4 är vitt - stämmer inte det heller (det skulle se så fint ut i min vita DS nämligen )?

Tack på förhand!

mvh
    Kristofer

Till R4 Revolution får man med ett svart o ett vitt skal till kortet, bara att byta till den färg man vill ha.

Ang att hemsidan inte stämmer med lagerstatus verkar tydligen va standard här...

Comment

Det var bara första leveransen från fabriken man fick med dubbla skal.

Både M3 och R4 finns på lager, UPS kom med paketet c:a 11.00 i förmiddags.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

M3 PRO verkar vara den bästa som har allt.

Comment

PRO kan inte spela GBA roms över 4MB

M3 "perfect" är väl den bästa isåfall.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X