Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med L från och till, kan det bero på min Simply?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med L från och till, kan det bero på min Simply?

Som titeln säger, från och till vägrar L på min DSLite reagera. Har hänt två gånger att L under "en längre period", det vill säga åtminstonde en dag med spelande, vägrar fungera. Jag märkte det först i Mario Kart DS (O rly, lite uppenbart trots allt då man använder den mer än i dom flesta DSspel i det =) ), och när det händer vägrar den prompt att funka i något spel tills det fixat sig. Då otroligt nog inga av mina legalt köpta spel använder L vet jag inte om det kan ligga i m3an eller inte.

Har bara haft min DSLite sen i julas.

Ingen har rapporterat något liknande problem så det är nog fel på din knapp.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Oki-Doki. Jag har inte märkt av det senaste dagarna så det kanske var temporärt.

Comment

har fått samma strul med min R knapp.

Comment

Bara en fråga men har ni något kletigt i fickan ni har DS:et i eller har ni spilt cola på det eller? för det är nog det enda svar jag kan komma på. Ni kan ju försöka öppna DS:et och kolla inuti för se om nått har fastnat.

Comment

mitt ds har endast varit hemma... och jag är inget barn som drättlar med det direkt.
            men tror första batchen av ds lite är lite sämre än de som görs idag..
            men får mitt gloss silver if¨rn hongkong nu snart

Comment

Original inlägg av drake_427 Visa Inlägg
              Bara en fråga men har ni något kletigt i fickan ni har DS:et i eller har ni spilt cola på det eller? för det är nog det enda svar jag kan komma på. Ni kan ju försöka öppna DS:et och kolla inuti för se om nått har fastnat.
              Nej, den har inte kladdat fast, den får bara ingen respond i nån dag eller två, och sen funkar det bara igen helt plötsligt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X