Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

R4 Revolution - officiella tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag köpte ett R4 i i förrgår, men har ännu inte fått det att funka.
    När jag trycker in usb-adaptern hittar datorn den, usb-adaptern lyser rött och det kommer up en "flyttbar disk".
    Men när jag trycker på denna så säger den bara " sätt i en disk i enhet L".
    Jag har testat i två olika datorer, (en Visa och en XP) och med två olika microsd-kort och inget vill funka.
    Gör jag något fel eller är det adaptern som är den felande länken?

Comment

Original inlägg av -Jacob- Visa Inlägg
      Var kan man ladda ner programmet som gör att man kan kolla på filmer på R4?
      Det går kolla film på NDS:n men det är så fruktansvärt dålig kvalite så det vill du inte göra ..
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av jackinsson Visa Inlägg
        Jag köpte ett R4 i i förrgår, men har ännu inte fått det att funka.
        När jag trycker in usb-adaptern hittar datorn den, usb-adaptern lyser rött och det kommer up en "flyttbar disk".
        Men när jag trycker på denna så säger den bara " sätt i en disk i enhet L".
        Jag har testat i två olika datorer, (en Visa och en XP) och med två olika microsd-kort och inget vill funka.
        Gör jag något fel eller är det adaptern som är den felande länken?
        Det låter som det är adaptern som är knas ...
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jag tittar på film och det är bra kvalitet.
          Det beror på om du laddar ner en dåligt rippad film eller rippar själv.

Jag är nöjd.
          Mycket lätttare att ta med sig ett NDS än en hel Lap Top på flygget.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X