Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

G6 Real

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• G6 Real

Har funderat på att köpa en G6 Real för att kunna spela homebrews och NDS bckups. Min fråga är ju då som följande: G6 Real har väl inbyggt minne, vilket då måste innebära att man inte behöver köpa ett flashminne till det? Och Passcard 3, är det enbart om man vill spela GBA-spel, eller måste man ha det för NDS-backups också?

Tack

Ursäkta om den frågan ställts förut, men jag hittade inget relevant när jag använde sökmotorn.

Ja, det är 1GB eller 2GB inbyggt minne. Vi har bara 1GB på lager, 2GB är "delayed" dvs vi har inget leveransdatum på dom.

Du behöver ingen passcard 3. Du kan bara spela NDS spel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X