Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 Simply problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 Simply problem!

Ibland när vi startar våra ds lite min sambo och jag , jo vi har 2 stycken m3 simply..
    så hittar han ej och bootar m3 simply utan tycker att det inte är någon catridge i..
    så var det inte i början, och det har blivit så på båda våra ds lite nu..
    och den ena är ännu värre problem med, där så kan de bli grafikfel i spelen och den låser sig helt och skärmen blir svart.

vi kör på senaste programvaran i båda.. dvs V 1.07

återkommande fel på min sambos nu, blir helt svart. rätt störigt!

har ni fått in nya modelen nu av m3 simply som är utan det där klick grukan så minneskortet fastnar

Comment

Kommer ta ett tag innan vi får in m3 simply igen.

Vi har R4 inne.

Snart får vi in M3 REAL.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

M3 Real?
        Vad är nu det?

Comment

Det är som ett m3 simply ungefär, fast med lite extra tillbehör man kan sätta i slot#2 om man t.ex. vill spela GBA roms.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X