Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 DS Real Perfect ljusstyrka

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 DS Real Perfect ljusstyrka

Tja!

Fick min m3 ds real idag och installerat den och allt verkar funka kalas, men jag har ett problem och det är ljusstyrkan, jag har ställt ner den i både m3 och i ds:en själv, men när jag sätter igång en av mina backups så är ljusstyrkan på max:/

Någon som vet hur man gör?

PEACE!

Har grubblat på samma problems som du ... Tyvärr verkar det vara nåt man får leva med ... Men vafan värre problem har mna haft
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Haha sant:P
      Ne men såg en annan tråd där han tyckte att ds lite hade lite batteritid, då förstår man ju varför:P men hoppas det kommer till nästa uppdatering av firmware.

PEACE!

Comment

Ok testade just... men själv så funkar det. Den kör på den ljusstyrka jag ställer in den på... vad för spel kör du så jag kan även testa samma spel?
        Konsoller:
        Wii (Wiikey)
        Nintendo DS (M3 DS Simply, Real och Lite)
        GameCube
        PS3
        PS2
        PS (Multi-X Killer)
        Dreamcast (Chip Unknown)
        Game Boy Advance

Datorer:
        PC (Core 2 Duo E6600, DDR2 2GB PC6400, GF8800GTX.)
        Amiga 500, 600, 1000 och 1200
        Commodore 64

Comment

jag har samma ljusstyrka utan att byta varje gång, konstigt...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X