Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 simply och Final Fantasy crystal chronicles

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 simply och Final Fantasy crystal chronicles

Jag som många andra har ett problem när vi ska spela FF: CC RF med m3 simply, efter ungefär 30 minuters spelande kommer det upp en ruta där det står thank you for playing sen startar spelet om och man får börja spela från där man sparade sist. Vissa flashcards har inte detta problemet och jag undrar nu om det är nån som fått det att funka så man slipper det där problemet med m3 simply.
    Tack
    Last edited by Luffy; 2008-03-12, 19:55.

har inte hunnit testa dte än har det bara på ds men låter lite skumt :/ kanske kommer en update till m3 simply som fixar :/

Comment

Vad jag sett i andra forum så har det fungerat bra för dom som har cyclo evolution.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det finns en fix som patchar Final Fantasy Crystal Chronicles. Du kan hitta den här:
        http://gbatemp.net/index.php?showtopic=78658

Jag har inte provat patchen själv men flera i den tråden har fått det att fungera.

Comment

Den funka fint. Tackar. Synd bara att spelet inte va värt allt krångel :P

Comment

eller så uppgraderar man till 1.13v så funkar det fint :P

Comment

Jag fick samma meddelande men jag spelade om från min sista savning och då funkade det.Jag kom till en scorpion boss sen fick jag meddelandet,stängde av spelet startade om det från min sista savning klarade bossen igen och körde vidare.

Comment

jag har ezflash card

Comment

sorry !
                  jag trodde att jag var smart med meddelandet kommer tillbaka efter ett tag igen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X