Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EZ-flash 3-in-1 expansion med M3 REAL?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• EZ-flash 3-in-1 expansion med M3 REAL?

Hej jag köpte en "M3 REAL + Rumble Pack Bundle version" och nu funderar jag på att expandera min NDS med en "GBA expansion" jag var inne på
    "GBA Expansion pack till M3 Real och G6 Real"

fast sen fick jag syn på den där "EZ-flash 3-in-1" prylen.
    Så min fråga är... En den kompatibel med M3 REAL?

Vi har inte testat
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har samma funderingar som DaniPoo, vill oxå skaffa en GBA expansion. Har M3 Real jag med, men vilken passar till M3:an? Undrar oxå om en GBA expansion funkar med den äldre versionen av DS?

Comment

Givetvis så fungerar M3:s gba expansion pack till M3 Real. Har du en äldre DS så blir gba expansion pack för liten för att passa i kassettfacket, går säkert att mekka in den i skalet från en slaktad spelkassett så det fungerar.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X