Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 DS Real Perfect. Behöver hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 DS Real Perfect. Behöver hjälp!

Tjena.

Jag har en fråga:
    Kan man spela 2 stycken över wifi med en annan som inte har spelet?
    Har försök men det blir bara vitt på den andra DSn och det går inte att göra någonting alls, kan det vara för att jag har en DS Lite och min kompis en äldre modell? eller kan det vara så att båda måste ha spelet? eller måste en av oss ha ett orginalspel? eller finns det något annat som skulle kunna vara fel?
    Hjälp!!

Tacksam för alla svar!
    MVH//kNasad
    Last edited by kNasad; 2008-07-08, 19:15.

Original inlägg av kNasad Visa Inlägg
    Tjena.

Jag har en fråga:
    Kan man spela 2 stycken över wifi med en annan som inte har spelet?
    Har försök men det blir bara vitt på den andra DSn och det går inte att göra någonting alls, kan det vara för att jag har en DS Lite och min kompis en äldre modell? eller kan det vara så att båda måste ha spelet? eller måste en av oss ha ett orginalspel? eller finns det något annat som skulle kunna vara fel?
    Hjälp!!

Tacksam för alla svar!
    MVH//kNasad
    Tror du ska trycka "y" när du ska spela över wifi? Eller är det bara för "download play"? dvs, spela utan att den andra har spelet.. (funkar bara med vissa spel, typ nsmb)

Comment

okej. för jag försöker med flera spel där det står "Singel Card Play"
      det innebär ju att jag bara behöver spelet för att spela och jag har det på min M3 men det funkar inte.
      Det blir vitt på båda skärmarna och sen står det nintendo, sen fastnar det (alltså på den andras DS)
      måste man ha orginal spelet?

Comment

Nej, du behöver inte originalet, men som sagt, i menyn innan man startar spelet ska man trycka "y" istället för att bara trycka på startknappen nere i listen till vänster!

Comment

Tack så mycket! det funkade kanon med att starta spelet med "Y"knappen.
          Tusen tack!

Comment

Kan lägga in en fråga här med då, gäller detta för Mario Party DS? Vi får inte det att fungera? Både jag och min flickvän har m3 real perfect. Eller är det något att det inte fungerar att spela Mario Party DS över nätverket?

Comment

Har testat mot ett annat ds själv o de funkade iallafall..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X