Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga ang minneskort till M3rl

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga ang minneskort till M3rl

Hej, jag gjorde nyss en Beställning av "M3 REAL Perfect" och ett minneskort till, men jag kom på att jag inte har någon extern kortläsare, undrar bara om det skulle funka att sätta in minneskortet i en mobil och sedan koppla mobilen till datorn och lägga över systemfiler och spel via den vägen?

Det funkar nog bara fint det ... Men är du riktigt säker på att du inte orkar slanta en 100 lapp för en läsare istället för att böka med telefon ??
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Tack för svaret

Är snål av principiella själ men nu när du säger det kanske det kan underlätta lite :P

Comment

Kom just på att när jag köpte mitt R4 så följde det med en kortläsare, och när jag kollade upp M3 REAL så följde det med en även där.
        Last edited by Begga; 2008-10-06, 21:39.
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Prima, tack för infon

Bara att vänta på leverans nu då.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X