Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Could'nt find _DS_menu.dat" - Har jag sabbat mitt kort?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lägg in rätt drivrutiner på rätt ställe på minneskortet. Läs de klistrade trådarna om R4 v2.

Kolla vad det står för webadress på asken till kortet, där skall rätt drivrutin finnas för nerladdning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej!

Har samma problem med att med mitt nya R4 v2-kort att jag får upp Couldn't find _DS_menu.dat. (Kortet är köpt hos er).
      Har laddat hem det senaste drivrutinerna men det fungerar inte ändå. Tips på vad jag kan göra?

Comment

Ladda ner en ny filen kanske är sönder(korrupt)..._DS_menu.dat
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

fixade nyss ett R4kort. Felet var en lödning som var dålig. Gjorde att två ben blev byglade. Fixade och kortet startade utan problem.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X