Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Senaste system filer funkar ej

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Senaste system filer funkar ej

Hej
    Beställde och fått (29/5) ett M3 real flashkort Er och använder 4gb micro sd-kort.
    Jag hämtade hem senast system filer från http://www.handheldsources.com/M3DS/Download_M3DSR.html, men då startade inte M3 kortet. Jag provade från Er sida de senast systemfilerna men tyvärr kan jag ej packa upp dessa pga att Winrar säger att filen är skadad. Till slut hittade jag någon äldre variant G6_M3DS_R_E24.zip som det fungerade med. Är det någon som har någon aning vad detta beror på.
    Visst det fungerar bra men man vill ju gärna ha de senast uppdateringarna.

Tackar på förhand för svar.

Vad har du för version av winrar...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Winrar 3.71

Comment

Nu ha jag provat att ladda hem G6&M3DS-R_E34 igen och kör med winrar 3.80 och får samma svar när jag försöker öppna den. " D:\Apps\NDS\G6&M3DS-R_E34.zip: Oväntat avslut på arkiv"

Comment

Tjena
          Jag får fortfarande inte igång någon senare system fil, än M3G6_DS_Real_v3.9b_E31_EuropeUSAMulti till M3 kortet som jag har köpt här. Är det någon som någon som har ett bra tips vad göra.

Comment

hej..
            Jag köpte mitt m3real kort härifrån bara någon vecka sen, och det fungerar fint.

Vet inte riktigt hur du gått till väga men kan beskriva hur jag gjorde så kanske du löser det.

Börja med att ladda hem denna filen http://down.gbalpha.com/GBalpha/Softwares/F_CORE.zip , det är direktlänken till systemfilerna från handheldsources.com. Rara upp den och placera filen F_CORE.DAT ensam i ROTEN på ditt micro-sdkort.

Stoppa in microsd-kortet i m3-kortet, efter det så tar du den inkluderade usb-ström stickan och pluggar in den i datorn och i sidan på m3kortet, se till att du pluggar in den på rätt håll. Den kommer blinka i ca30 sec. KLAR- plugga ur den.

Sen tar du och laddar hem http://down.gbalpha.com/GBalpha/Soft...M3DS-R_M63.zip , rarar upp och placerar mappen SYSTEM i roten på minneskortet, då detta är själva systemet det kommer att ladda när du startar m3kortet i dset.

Kontrollerade själv att rara upp filerna och det fungerar fint.
            Lyckatill

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X