Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Please put "loader xxx" file into SD card" Igen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• "Please put "loader xxx" file into SD card" Igen

Igår så köpte jag ett R4 SDHC och 4 gig micro SD Kingston på PSXCare och vilken firmwire jag än laddar ner verkar inte fungera. Samtidigt så funkar ingen av länkarna som dom som jobbar på PSXCare postat fungera. Vad jag än gör så får jag meddelandet "Please put "loader xxx" file into SD card" när jag startar mitt NDS Lite och jag har inte den blekaste aning vad jag ska göra åt det så snälla hjälp mig.

http://www.r4rts.cn/download-en.htm prova den här
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hade samma problem. Laddade ner English Kernel v2.6 härifrån La allt ifrån den zip/rar filen i roten på minneskortet och nu funkar allt prima. Köpte också ett R4 SDHC.

//Putte

Comment

R4 får vi in i så många olika varianter att jag personligen är trött på dem
        Bad Stan64 att lågga upp en bild på varje kort med drivrutiner under så folk kan relatera till hur förpackningen ser ut o förhoppningsvis få igång dem.

Men generellt, de är gamla, finns i flera upplagor o alla olika upplagor har olika styrfiler så det går oftast inte att peta in en mjukvara från en anann revison i en nyare kasett utan att den bråkar.

Tacka vet jag Acekard2i o M3iZERO
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X