Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 Zero funkar inte efter uppdateringen av NDS XL

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 Zero funkar inte efter uppdateringen av NDS XL

Hej
    Har en NDS XL som jag gjorde uppdateringen på til 1.4.3 och nu funkar inte M3Zero på den. Undrar om någon vet om det finns någon patch/firmware till M3 som funkar med den nya uppdateringen

Original inlägg av adde34 Visa Inlägg
    Hej
    Har en NDS XL som jag gjorde uppdateringen på til 1.4.3 och nu funkar inte M3Zero på den. Undrar om någon vet om det finns någon patch/firmware till M3 som funkar med den nya uppdateringen
    Inte ännu, det kommer nog komma snart håll utkik här på forumet, eller www.handheldsources.net så ser du när det kommer

och du har en NDSi XL hoppas jag
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jo det är NDS XL. Jag får väl vänta tills det kommer

Comment

Jag har varit på deras hemsida men det går inte att få kontakt med de

Comment

Jag har varit på deras hemsida men det går inte att få kontakt med de
          Låt mig gissa, vi har ett par miljoner uppdaterade dsi och xl vars ägare desperat surfar runt för att hitta en uppdatering och det blir lite trång på internettet?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det var inte så jag menade utan när jag klickar på contact, då kommer upp en ny sida med " HTTP 404 Hittades inte "

Comment

Det var inte så jag menade utan när jag klickar på contact, då kommer upp en ny sida med " HTTP 404 Hittades inte "
              Japp, servern är överbelastad förmodligen då kan man få sådana errors ibland besides, dom vet redan om att det finns en ny uppdatering till DS konsollerna... dom sitter redan och arbetar med det! bara sitta och ta det lungt och låta dom göra sitt jobb
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

stjäl tråden en stund och frågar om det är någon som har info/inside info om när en uppdatering för m3i zero kan tänkas komma?

m3iforum har det inte postats något om en uppdatering eller någon info från staff heller.

(har ju ändå gått ett tag sedan nintendo släppte sin uppdatering)

är glad att jag inte har uppdaterat än iaf
                Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
                Handhelds: iPhone 5 och iPad 2

Comment

De som var snabbast sist var väl Acekard o då var det ändå inte dom som tog fram en patch utan en användare
                  M3 brukar ta en två veckor eller en månad på sig max, beroende på hur komplicerat det blivit
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

OK. Hittade den här filen men ser inte ut att funka

down.gbalpha.com/GBalpha/Softwares/M3i_Zero_G003_Update_SH2.zip

http://www.m3i********om/viewtopic.php?f=6&t=280

Någon som har lyckats ?
                    Last edited by adde34; 2011-09-17, 13:09.

Comment

OK. Hittade den här filen men ser inte ut att funka

down.gbalpha.com/GBalpha/Softwares/M3i_Zero_G003_Update_SH2.zip

http://www.m3i********om/viewtopic.php?f=6&t=280

Någon som har lyckats ?

Nu har *** filtret ställt till det i onödan, ber om ursäkt för det. Du får gärna göra ett undantag från "kringgå inte ***-filtret regeln och trycka in ett par mellanslag så vi ser adressen.
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur fixar jag till det. Vad jag än skriver står det *****

Comment

http://www.m3i for um.com/viewtopic.php?f=6&t=280 antar jag att det är du försökte länka till?
                          Google is your friend!

Comment

Jo ,det var det

Comment

bra, då kan andra hjälpa dig svara på din fråga, har inte testat personligen då jag inte orkat uppdatera min DSi XL (onödigt ändå )
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X