Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NDS Lite + M3 Real nyare spel fungerar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NDS Lite + M3 Real nyare spel fungerar inte

Hej

Plockade fram min NDS efter att den legat några månader. Slängde in lite nyare spel på minneskortet, men får inte det att fungera.
    Uppdaterade systemet till den senaste jag kunde hitta (4.9a X), men det fungerar fortfarande inte.

Spelen startar, men oftast kommer man inte förbi huvudmenyn förrän det hänger sig med svarta skärmar.

Är det något jag missat nu när jag inte hängt med i DS-världen de senaste månaderna eller är helt enkelt M3 Real kortet föråldrat?

//Highscore
    Life's a Journey, not a destination...

M3 Real är ett gammalt kort, det borde fortfarande fungera, men kan vara så att dom spelen kräver en savefix, provat att söka på det? exkludera "m3 real" när du söker och sök på spelets namn och problemet du upplever... söker du lite mer öppet kan du troligen hitta orsaken till felet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Lyckades låna ett nyare R4-kort av en bekant idag, och där fungerade det utan problem.

Orkar inte kladda med massa fixar...ett nytt kort får det bli!

Tack för hjälpen
      Life's a Journey, not a destination...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X