Har gamla ds och nu köpt nya 3ds ..kan man använda m3i kortet till nya 3ds också? Bara installera nya systemfiler?vilka ska jag ha isåfall?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Använda samma m3i kort
Collapse
X
-
Du behöver både ny F_Core.dat samt nya systemfiler för att det ska funka på 3DSOriginal inlägg av matssjödin Visa InläggHar gamla ds och nu köpt nya 3ds ..kan man använda m3i kortet till nya 3ds också? Bara installera nya systemfiler?vilka ska jag ha isåfall?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Testa, mitt m3i zero kort funkar iaf i 3.0.0-6e
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
http://down.gbalpha.com/GBalpha/Soft...ORE_v3.0.5.zipOriginal inlägg av matssjödin Visa InläggOk vilka filer tog du? Från vilken sida?
http://down.gbalpha.com/GBalpha/Soft...M3DS-R_M74.zipGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du låtit kortet läsa in f_core.dat genom att lägga den filen i rooten på minneskortet och ge kortet ström via den medföljande usb->flatkabelkontakten så att det står och blinkar en stund?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget flashkort klarar just nu 3DS spel, det funkar endast med DS spel änsålängeOriginal inlägg av matssjödin Visa InläggJa har gjort det..men det kanske inte går att spela 3ds spel man laddat hem?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment