Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med R43DS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med R43DS

Tjo

grabben uppdaterade sin 3ds konsol i somras så flashkortet inte funka står typ "a error accoured" nu har han fått ett 3ds Xl å när ja stoppar in flashkasset där står de samma sak även att ja hämtat dom senaste firmwire filerna hur skall ja göra för att de skall funka

versionen på xl e 4.1.0-8E

finns de nåt att ja kan göra själv tacksam för svar

alltså de gamla 3ds funkar ej alls längre blev vatten skadat men då va ej flashkasseten i de e i de nya 3ds ja vill få flashkortet att funka

Comment

R4 3DS fungerar inte med SENASTE firmware i DSI/DSIXL/3DS/3DSXL

"Please do not update your 3DS firmware to V4.5.0-10 until we release the new update patch for R4i-SDHC. [2012-12-08]
      Those R4i-SDHC V1.4.X cards users, please do not update your NDSi system to the latest version v1.4.5 until we release the new update patch for it."
      Har du 3DS/XL med lägre version än 4.5.0-10 eller DSI/XL med lägre version än 1.4.5 så kommer ditt R43DS att fungera om du uppdaterar det.

Uppdateringen gör du på en DS eller en dsi(xl) eller 3ds(xl) med tillräckligt låg systemversion så att kortet fungerar. Kolla med vänner och bekanta om dom har en gammal ds du kan låna. Annars löser vi det i butiken.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vad är kostnaden för att ni löser de i butik hur lång tid tar de......på 3dsxl e de version nr 4.1.0-8E så de e bara å uppdatera i xl då va lr fattar ja helt fel

tacksam för svar

Comment

Om kortet startar i någon av dina DS så kan du använda den DS:en för att uppdatera kortet.

Om man vill ha kort för SENASTE systemversion idag så har vi en ny version av R4 3DS "4.5" från och med idag:
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1674
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X