Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar DSTWOPLUS med alla nuvarande system versioner??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar DSTWOPLUS med alla nuvarande system versioner??

Som rubriken säger funkar DSTWOPLUS med alla nuvarande systemversioner eller när tar det roliga ... Ni har inte funderat på att börja erbjuda flashning av 3DS ?? Tänkte pröva själv då jag har 2 st och det gör väl inte så mycket om en blir brickad ... Jag återkommer efter jag vidare experiment ... Vad jag läst så är det lätt den mest komplicerade procedur när det kommer till flashning som jag sett, och då har jag varit med hyffsat länge i moddningsvärlden ... Om nu allt går som det ska så kan jag lägga upp en liten guide + nödvändiga filer om så önskas ... PZ!! Out Dudes ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Det vart för bökigt med alla brutna länka och elände ... Ska jag köra på ett DSTWOPLUS - DSWTO 4-in-1 med 3DS stöd ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Antar att den bara funkar på 4.1 - 4.5:

http://forum.supercard.sc/thread-12470-1-1.html
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X