Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gameboy Advance SP Flash ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gameboy Advance SP Flash ?

Hej, jag har en GBA SP och jag vill ha ett flashkort till den som är lika stort som ett GBA spel till billigaste pris..
    Jag vill ENDAST spela GBA "Roms" eller nåt på den, så behövs inget dyrt kort med mp3 eller video osv osv.. MEN vill dock inte att spelen skall ha fördröjning/lagg, samt vill ha fullscreen som ett orginal ser ut!

Tack på förhand!

Vi hade sådana kort för ett tag sedan men de sålde slut för 6.månader sen.
    Vi tog 795 kr för dem o du stoppade i Mini SD kort, det fins ju fortf Micro SD kort med Mini SD samt SD adaptrar o köpa.
    De tog max 2Gb kort dock.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

2 Gig med GBA spel ... Det blir ju typ 6-700 lir på ett kort ... Har ett gammalt EFA Linker 512b och det räcker gott och väl ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jo jag har t.om några 250mB kort liggandes hemma o ett 512mB o man får ju plats med det man behöver.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Jo jag har t.om några 250mB kort liggandes hemma o ett 512mB o man får ju plats med det man behöver.
          Okej, men exakt vad behöver jag som ni har hemma ? skriv namn på alla saker, och priser. sen läste jag dock på något forum att 2gb kort inte räcker långt, ett spel på 8 mb blir 128 eller något när man ska converta det till gba format eller något ???

Tack på förhand.

Comment

Som sagt, vi har inga kassetter för GBA eller GBA-SP kvar i sortiment längre, ytterst tveksamt att vi kommer ta in fler om vi någonsin lyckas få tag på dem när prislappen är över 700 ut till slutkund.

Och det är skillad på Gigabyte o GigaBit
            Korten med inbyggt minne som omnäms 256Mb eller 512 är relativt små kort då det inte är MegaByte "MB" utan Mega bit Det går 8Bittar på en Byte

Ett flashkort du matar på med ett 2GB Gigabyte MiniSD kort rymmer alla spel som någonsin släppts praktiskt taget...
            / Pendragon

Comment

Vi kan ta hem M3 som passar GBA, klarar 2GB sd. Dom brukar hamna på en 7-800:- till kund. Ingen som beställer dom längre bara då det är vettigare att satsa på en ds/dsi...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X