Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Går ej längre att ladda...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Går ej längre att ladda...

Mitt Nintendo DS garantin har tagit slut och helt plötsligt gå spelet inte längre att ladda!
    Har testat med en kompis laddare, den fungerade inte heller till mitt spel medans min laddare fungerade till hans...
    Spelet fungerar i övrigt men när batteriet är helt slut, så är det över...
    Någon som känner igen problemet och ev har ett förslag på en lösning?
    Kan det vara det laddbara batteriet när det verkar fungera i övrigt?!
    Last edited by Jonas_b; 2006-04-09, 16:15.

Det är rätt normalt att laddningsbara batterier är slut efter något år eller två
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har nu testat med ett nytt batteri men det hjälpte inte!
      1år och 3 veckor gammalt när det gick sönder...

Comment

Lite sent svarat men kortslut batteriet eller ge det en fet strömstöt i fel poler .... Funkar inte alltid men det kan hjälpa
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X