Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M3 PRO Micro Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M3 PRO Micro Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE

Ska ni aldrig få in några nya såna här paket "M3 PRO Micro Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE" för 699.
    Har kollat ett tag nu men det står hela tiden att den inte finns i lagret så jag undrar om det inte är dags att beställa några nya.
    För det är lite jobbigt att behöva sitta och vänta innan man kan beställa
    thx för svar

Jag har beställt, kineserna har fått pengarna, kineserna har INTE skickat paketet...

Men jag har nog en eller två liggande pga ej uthämtade bokningar eller ej utlösta paket som kommet tillbaka. Så beställ en du så skickar jag...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vet du om du får in några simply snart? För jag har beställt en
      M3 PRO Micro Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE
      och ett m3 simply idag.

thx för svar

Comment

Ja dom är på väg, kommer väl på måndag eller tisdag.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Roligt att höra
          thx så j*vla mycket

ps * betyder ä

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X