Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte starta spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte starta spel?

Hej!

Har fått hem mina grejer(M3 mini SD pro ,passcard och minneskort) till NDSen idag.
    Har följt guider på nätet osv, men får inte spelen att starta.
    Jag har uppdaterat till den senaste v av loader ja kunde hitta.
    När ja går in i NDSen så finns spelen i listan men när ja startat spelet och loading stapeln kommit till slutet så låser sig Ndsen och inget händer.
    Har provat med ett 10 tal spel utan framgång.

Lösning någon?

Mvh: Jörgen

Du måste köra windowsprogrammet för att patcha iordning romsen
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hm, Game Manager menar du?

Comment

Ja. Senaste version, inte den på skivan i paketet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har redan testat det. V31 är den senaste jag kan hitta. Kanske kommit nån senare?

Comment

Nä, v31 skall vara den senaste.

Vad är det för spel du försöker med?

NDS? GBA?

Comment

NDS, men nu har jag fått igång det. Fick ändra lite inställningar i Game Manager som jag missat. Än så länge så har alla spel jag testat fungerat.

Tackar o bockar för hjälpen iaf!

Mvh:Jörgen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X