Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Micro SD Flash Card GBA slot

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Micro SD Flash Card GBA slot

Funderar på att skaffa en flash till min NDS.. Men jag vet inte vilken.
    Har några krav ^^
    Har ett Micro SD minne hemma på 1gb.
    Ska klara både NDS och GBA.
    Och ska sitta i GBA slotet ^^
    Billigt ^^

Några frågor:
    Kan man spela trådlöst med dom spelen man har på minnet?
    Måste man ha PassMe i NDS slotet för att kunna spela GBA spel?

Det är denna du skall ha

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=464&xSec=61

Du måste ha passcard 3 i nds slotten ELLER göra en flash-me firmware "uppgradering"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Det är denna du skall ha

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=464&xSec=61

Du måste ha passcard 3 i nds slotten ELLER göra en flash-me firmware "uppgradering"
      Ok, så jag måste ha passcard or flash-me för att kunna spela NDS och GBA?
      Eller är det endast för NDS?

Comment

Om du skall använda den adaptern jag länkade till, eller vilken annan adapter som helst som sitter i GBA sloten, så behöver du Passcard 3 eller flash-me firmware.

Om du bara skall spela NDS spel så väljer du r4 revolution som endast sitter i NDS sloten.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok

Vad kostar Flash-me?`? Är det nått man göra själv eller ska man skicka nånstans? Säljer Psxcare M3 LITE MICRO Secure Digital utan Passcard?

Comment

Du kan beställa M3 utan passcard

Vi utför flashme åt våra kunder, samma pris som ett passcard så om man vill kan man köpa m3 + utförd flashme till samma pris som m3 + passcard

Länk till m3 lite micro sd utan passcard:
            http://www.psxcare.com/product.php?xProd=530

Comment

Så hur mycket skulle det kosta att enbart göra en flash-me?

Finns det några risker med Flash-me?

Rekommenderar ni Flash-me eller ska man ha ett Passcard?
              Last edited by Drayon; 2007-03-20, 23:15.

Comment

Jag rekommenderar passcard, bara å köpa och stoppa dit...

300:- kostar enbart flash-me

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X