Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svart/Vit skärm(sar) vid start av spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svart/Vit skärm(sar) vid start av spel

Hej Hansi. Var förbi din affär och köpte ett m3 lite paket, så att ja kan lira både GBA och NDS-spel. Nu till problemet:

Vissa spel visar svart/vit skärm när jag ska starta spelet. Och vissa fungerar alldeles utmärkt. Vad beror det på? Lägger jag in spelet i nån typ av fel ordning eller?

Och när man startar m3 lite manager kan man välja mellan CF och SD - vad betyder båda dessa?

Sen gällande emulatorer tycker jag att spelen känns "snabbspolade". Kan söla ner spelet lite?
    Många frågor på en gång, men är tacksam för svar, Hansi!

CF = compact flash
    SD = Secure digital (sd, mini-sd, micro sd)

Vissa spel behöver specifika inställningar. Det finns en sida på nätet med listor på spel och deras inställningar. Jag kommer inte ihåg adressen, men du får säkert svar av andra besökare också.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Uppdatera både m3 manager och ditt m3 kort till senaste version...brukar lösa problem med nyare spel...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur uppdaterar jag m3kortet?

Comment

Du lägger updatefilen som ligger med i uppdateringspaketen i roten på minneskortet så får du fråga om du vill uppdatera när du startar ds:en med kortet sedan.

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            CF = compact flash
            SD = Secure digital (sd, mini-sd, micro sd)

Vissa spel behöver specifika inställningar. Det finns en sida på nätet med listor på spel och deras inställningar. Jag kommer inte ihåg adressen, men du får säkert svar av andra besökare också.
            http://m3wiki.com/index.php?title=M3_NDS_roms

Kan det vara den här sidan som du inte kommer ihåg adressen till.
            .::Lampan::.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X