Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel som hänger sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel som hänger sig

Har precis köpt en m3 real och laddat ner dom senaste firmwaren mm.. Började spela Zelda men spelet hänger sig vid lite olika tillfällen..?! Någon som upplevt samma sak?
    Har provet alla versioner som finns ute men alla hänger sig på olika ställen..
    Tack för svar

Har du testat andra spel? Om det uppstår även i andra spel så tror jag det har med att kontaktplattorna inte har full kontakt med DSet kan också vara fett avlagringar på kontaktplattorna vilket de var på mitt M3 DS Simply... har nämligen haft dessa problem enda sen jag fick mitt M3 DS simply.. är jag inte hårdhänt och/eller tappar konsollen eller skakar den allt för hårt så funkar den utan problem.

Har hört något om att skalet är feldesignat så kontaktplattorna inte är dikt emot till hundra 100%... R4 ska ha gjort ett nytt skal som ska råda bot på detta... men detta är då bara för R4 kunder.
    Konsoller:
    Wii (Wiikey)
    Nintendo DS (M3 DS Simply, Real och Lite)
    GameCube
    PS3
    PS2
    PS (Multi-X Killer)
    Dreamcast (Chip Unknown)
    Game Boy Advance

Datorer:
    PC (Core 2 Duo E6600, DDR2 2GB PC6400, GF8800GTX.)
    Amiga 500, 600, 1000 och 1200
    Commodore 64

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X